خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار خراسان رضوی مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس برای سرعت بخشیدن به رفع مشکلات

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۵۰۴

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با نماینده مردم خواف در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد امین بابایی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل استان، اجرای طرح افزایش حقوق بازنشستگان را در دولت سیزدهم بسیار مهم دانست و این مهم را گامی موثر در مسیر عدالت این قشر از جامعه بیان کرد.

وی در این دیدار گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از وسیعترین سازمان ها و وزارتخانه هاست که هم در بعد اقتصادی شامل تولید، اشتغال، مهارت و تسهیلات و هم در بعد حمایت های اجتماعی با زندگی عامه مردم در ارتباط است و خدمات خود را به همه اقشار جامعه ارائه می دهد.

بابایی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت نمایندگان مجلس در پیشبرد اهداف سازمانی یادآور شد: نشست های راهبردی و مستمر با نمایندگان مجلس برای سرعت بخشیدن به رفع مشکلات و ارتقای کیفیت خدمات به مردم در حوزه عملکردی اداره کل ادامه دارد.

حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم خواف در مجلس شورای اسلامی  دراین دیدار گفت: جذب نیروهای بومی در بخش های مختلف و از جمله مجموعه مدیریتی، بیمه کارگران ساختمانی، احداث مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ، افزایش تسهیلات در راستای محرومیت زدایی و احیاء صنایع دستی از جمله درخواست های منطقه خواف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز