خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس قزوین:

کارشناسان اورژانس اسفرورین مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۸۵

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در تصادف رخ داده در اسفرورین کارشناسان اورژانس این پایگاه مورد ضرب وشتم و حمله قرار گرفته و در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش ایلنا، حسن اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در ماموریتی که روز گذشته  مبنی بر وقوع تصادف پراید با پراید بود به پایگاه اسفرورین اعلام شد، کارشناسان پایگاه اسفرورین برای پوشش ماموریت تصادف به آدرس اعلام شده اعزام شدند و پس از انتقال مصدومان به بیمارستان در حال بازگشت از ماموریت در داخل شهر اسفرورین بودند که نزدیک پایگاه یک خودروی نیسان با سرعت بالا از پشت با آمبولانس تصادف می‌کند .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین افزود: کارشناسان پایگاه اسفرورین به دنبال تصادف نیسان با آمبولانس دچار تروما (ضربه) به سر و گردن شدند، آمبولانس پایگاه دانسفهان برای انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به کارشناسان اورژانس به محل تصادف آمبولانس اسفرورین اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس به بررسی راننده نیسان که دچار آسیب شده بود پرداختند و  اعلام می‌کنند که لازم است عوامل انتظامی جهت انجام کارهای قانونی به محل حادثه مراجعه کنند که راننده نیسان به سمت آن‌ها حمله‌ور شده و شروع به بی احترامی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس که در تصادف دچار آسیب شده بودند می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان شفا تاکستان انتقال یافتند، تصریح کرد: کارشناسان اورژانس به دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری شده‌اند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز