خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

بیش از یک‌هزار حامی در الموت در طرح محسنین مشارکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۸۰۴

رئیس کمیته امداد اداره الموت غربی گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری شاهد حمایت یک‌هزار و ۱۲۸ حامی از ۳۱۸ فرزند یتیم و محسنین بودیم.

به گزارش ایلنا، جواد میرزاپور کلشتری گفت: در هفت ماهه نخست امسال بیش از ۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان از سوی نیکوکاران به مددجویان و نیازمندان اهدا شده است که از این رقم بیش از ۵۰ میلیون تومان توسط چهار مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد اداره الموت غربی اضافه کرد: در این مدت هیک‌زار و ۱۲۸ حامی بیش از ۷۴۲ میلیون تومان به ۳۵ فرزند یتیم و ۲۸۳ فرزند محسنین کمک نقدی و غیرنقدی اهداء کرده‌اند.

وی افزود: در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۴۵ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه در الموت غربی جمع آوری شده که در همان مناطق جمع آوری شده برای نیازمندان و محرومان هزینه شده است.

میرزاپور کلشتری عنوان کرد: در این مدت علاوه بر سایر کمک‌های مردمی بیش از ۷۸ میلیون تومان صدقه در ۲ هزار و ۲۶۹ صندوق صدقات جمع آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: همه کمک‌های مردمی براساس مقررات و ضوابط شرعی در همین منطقه جمع آوری شده برای محرومان و نیازمندان صرف می‌شود از این رو از نیکوکاران دعوت می‌کنیم با کمک‌های خود در خدمت رسانی به محرومان ما را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز