خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ارشاد نیشابور خبر داد؛

راهیابی فیلم روزهای بی‌خبری نیشابور به سه جشنواره بین‌المللی فیلم جهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۶۸۶

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: مستند کوتاه «روزهای بی‌خبری» نیشابور به سه جشنواره بین‌المللی فیلم در مکزیک، بولیوی و هند راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا سیدآبادی اظهار کرد: مستند کوتاه روزهای بی‌خبری در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی خود به سه جشنواره‌ بین‌المللی فیلم باخیو در مکزیک، جشنواره Black Cat Awards (جوایز گربه سیاه) بولیوی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فولکلور هند در شهر کرالا راه یافت.

وی افزود: روزهای بی‌خبری روایتگر سرگذشت علی محمد، پیرمرد ۸۴ ساله، آخرین بازمانده از نمدمالان روستایی از توابع شهرستان نیشابور است که به کارگردانی ابوالفضل تاجیک، تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و از تولیدات خانه مستند انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: این مستند پیش از این منتخب جشنواره‌های ملی و جهانی از جمله، بیست‌ و یکمین جشنواره جهانی روستایی آپوریا کره جنوبی، نوزدهمین جشنواره جهانی فیلم ایسکیا ایتالیا، سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، ششمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا، پنجاه‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، جشنواره جهانی Luna Lumen آمریکا، جشنواره فیلم REEL Crafted کانادا، دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران، چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی و چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد، دومین جشنواره‌ ملی عکس و فیلم مستند کویر و زندگی و.. شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز