خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

افراد مخل امنیت اجازه مخدوش شدن امنیت بازار قزوین را نخواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۴۰۲

استاندار قزوین گفت: مشاهده می‌کنیم که به همت تلاش‌گران تأمین امنیت در استان، امنیت لازم و کافی در بازار وجود دارد و افراد مخل امنیت اجازه پیدا نخواهند کرد که امنیت بازار را مخدوش کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بازار سنتی قزوین اظهار کرد: این بازدید به منظور برطرف شدن مشکلات کسبه و با تعدادی از مدیران ذیربط در این حوزه صورت گرفته است و مقرر شد با تشکیل کمیته‌ای به ریاست فرماندار قزوین مشکلات بازاریان بررسی شود.

استاندار قزوین افزود: بازاریان و کسبه در این بازدید مسائل و مشکلاتی را در خصوص زیرساخت‌ها و خدمات مطرح کردند که امیدواریم با توجه به اقدامات انجام شده، فضای خدمت رسانی هم به کسبه و هم مردمی که این بازار را برای خرید خود انتخاب می‌کنند، بهتر شود.

وی عنوان کرد: در ایامی که دشمنان ملت ایران تلاش می‌کنند با اقدامات فریب‌کارانه و بعضاً با توسل به رفتارهای ناجوانمردانه و غیراخلاقی با بکارگیری اراذل و اوباش صنف بازار را با مشکلاتی مواجه کنند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: در عین‌حال، درایت، هوشیاری و هوشمندی بازاریان قزوینی در شناخت منافع و مسائل کشور هم افتخاری برای استان قزوین است که نقشه‌های شوم دشمنان که می‌خواهند مردم را با مشکل مواجه کنند، نقش بر آب کرده‌اند و کسبه استان قزوین در همراهی خود با منافع مردم و نه گفتن به خواسته‌های نامشروع، ناحق و مخالف منافع مردم سنگ تمام گذاشتند.

وی اظهار کرد: دشمنان باید فهمیده باشند که به دلیل بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ایران، حنای آن‌ها رنگی ندارد و تلاش آن‌ها آب در هاون کوبیدن است؛ چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه بلندی را پشت سر گذاشته و قله‌های رفیع را فتح خواهد کرد و همچون گذشته خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز