خبرگزاری کار ایران

پوستر جشنواره ملی شعر آسمان در رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۳۹۷

پوستر جشنواره ملی دانشجویی شعر آسمان در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی قاسم‌زاده در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی شعر آسمان با بیان اینکه شعر و ادبیات یکی از ابزارهای تمدنی‌ما در جهان است، افزود: بدون شک آنچه که ما را به دنیا به عنوان یک ابرقدرت فرهنگی معرفی کرده، ادبیات ما است و برای حفظ عظمت این اقتدار و هویت ایرانی، باید ارزش‌های فرهنگی و هنری خود را احیا کنیم و مخصوصا در حوزه شعر نیز باید به دنبال کشف استعدادهای جدید و حمایت از ایشان باشیم.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: دانشگاه محل اندیشه‌ورزی و هنرآموزی است و کانون همه فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهر نیز باید دانشگاه باشد، پس لازم است در این زمینه ارتباط دانشگاه و جامعه گسترده‌تر شود.

وی تاکید کرد: از فعالیت‌های کانون‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی حمایت می‌کنیم، چرا که معتقدیم اینجا محل پرورش و تربیت فکرها و باروری اندیشه‌هایی است که می‌توانند به ثروت تبدیل شوند.

جشنواره ملی شعر آسمان ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود و ارسال آثار به آن تا یکم بهمن ماه مهلت دارد.

دانشجویان علاقمند می‌توانند آثار خود را به farhangi.ikiuac.ir  ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز