خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج خواستار شد؛

اجرای طرح تردد زوج و فرد در بافت مرکزی کلانشهر کرج

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۲۵۷

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر کرج، گفت: مدیریت شهری کرج با اجرای طرح تردد زوج و فرد، نسبت به کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر هر چه سریعتر اقدام کند.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در خصوص ترافیک شدید هسته مرکزی شهر کرج، اظهار داشت: این شهر امروز به مانند سایر کلانشهرها دارای ترافیک شدید است به خصوص هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی است که نیاز روزمره مردم به حساب می آید و تردد مضاعفی دارد لذا نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهی گردشگری باعث می شود تعداد سفرها به درون مرکز شهر به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج در ادامه افزود: یکی از راه هایی که باعث کاهش ترافیک می شود مسائلی مانند طرح تردد زوج و فرد خودرو یا طرح ترافیک بافت که فلسفه وجودی این طرح ها، عدم استفاده از خودروهای شخصی و کاهش آلودگی هوا و همچنین تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.

رحیمی مسئله تردد زوج و فرد خودرو و یا طرح ترافیک را لازمه در هسته اولیه شهر عنوان و اضافه کرد: شهرداری در این زمینه هرچه سریعتر کار را به سرانجام برساند و مصوبات بالادستی را نیز اتخاذ کند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج در پایان خواستار ارائه طرح مذکور شد و گفت: شهرداری کرج در زمینه محدودیت تردد زوج و فرد خودرو و همچنین امکان زیر ساخت های دوربین ها و ثبت جرائم را هر چه سریعتر تکمیل کند تا بتواند حداقل در زمستان و آستانه نوروز به بهره برداری برساند و تردد شهروندان در هسته مرکزی راحت تر و سریعتر شود در این زمینه لازم است در اسرع وقت نسبت به ارائه طرح آن به شورا اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز