خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

اجراییات شهرداری براساس مصوبه شورا است نه سلیقه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۸۷۰

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج گفت: اجراییات از جمله تراش و روکش آسفالت در محلات مختلف براساس مصوبه شورای شهر و نظر کمیسیون انجام شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در نطق پیش از دستور هشتادمین جلسه شورای شهر کرج به نطق جلسه قبل رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت اشاره کرد و تذکر داد: عضو شورای شهر بدون بررسی و پشتوانه علمی مطلبی را مطرح کرد در حالی که وی هم دارای سلامت نفس و هم تقوا هستند اما چون همگانی شده مطرح می کنم. بر این اساس نکاتی از باب رئیس کمیسیون عمران به جهت تنویر افکار اعضای شورا، شهردار، مدیران و اصحاب رسانه و شهروندان ارائه می کنم.

وی افزود: تصمیماتی که اجرائی می شود مصوبات شورای شهر دارد و برخی اختیارات از تباصر بودجه به کمیسیون ها داده می شود که  ملاک عمل است و لاغیر. در تبصره 29 بودجه سال 1400 شورای پنجم موضوع تراش و روکش معابر و اولویت بندی آن را منوط به تصمیم کمیسیون دانسته که در جلسه 55 کمیسیون عمران و حمل و نقل بند 1 موضوع تراش و رو کش  بیش از 110 معبر به تصویب رسید و محلات خاصی که وی نظر داد و در لفّافه گفت که مصوبه ندارد در لیست کمیسیون   وجود دارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر  تاکید کرد: با توجه به اهمیت تراش و روکش معابر مجدداً برای بازنگری موضوع در جلسه پنجم کمیسیون عمران، حمل و نقل مورخ 21/7/1400 در بندهای 2و4 لیست مصوب شده شورای پنجم ، توسط کارگروهی بازدید میدانی شد و  به 91 معبر کاهش پیدا کرد و در کمیسیون فوق مصوب شد که از 91 معبر مصوب 62 معبر تراش و روکش انجام و یا در حال انجام است و 29 معبر در حال صدور دستور کار و یا عملیات حفاری و یا جدول‌گذاری است.

رحیمی در پایان نکاتی را لازم به یادآوری دانست و گفت: از کلماتی چون "هشدار می دهم"  یا  "خاطی کیست" که "رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت" در سخنان خود اشاره کرده بودند، استفاده نمی کنم امّا هر کسی باید کار و وظیفه محوله خودش را انجام دهد. اگر هم مسندی داریم چه در کسوت رئیس کمیسیون ـ چه عضو و چه حوزه اجرایی اگر کاری نکنیم و فعلی برای مردم در جهت رفع مشکلات شهری انجام ندهیم، این موقع است که هم خطا وجود دارد و هم هشدار و هم بی احترامی به شهروندان می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز