خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

شهرکرج دارای پارکینگ های حاشیه ای مکانیزه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۳۷۳

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج از مدیریت و نظارت هوشمند پارکینگ های حاشیه ای سطح شهر در معابر و مناطق پر ترافیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در بیست و چهارمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت:یکی از مهمترین تسهیلات ترافیکی در مناطق پر تردد وجود پارکینگ های حاشیه ای می باشد که مدیریت و نظارت هوشمند پارک های حاشیه ای باعث توزیع عادلانه فضاهای پارک حاشیه ای - کنترل حجم ترافیک - تعیین پارک های مجاز وغیر مجاز- کاهش پارک های دوبل وهزینه بهره برداری کم از جمله ویژگی های مدیریت در پارک های حاشیه ای است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل به اهداف در نظر گرفته شده در سند توسعه ITS در راستای مکانیزاسیون پارکینگ های حاشیه ای اشاره کرد و گفت: از سال 1399 تا افق 1404در شهر کرج ، 115 کیلو متر پارک حاشیه ای مکانیزه داشته باشد که در حال حاضر صفر است اما طرح 19 معبر و فضای اصلی شهر قسمتی از مدیریت پارک های حاشیه ای به طول 57 کیلو متر می باشد که در دستور کمیسیون عمران و شهرداری قرار گرفته و مقدمات آن در حال انجام است .

علیرضا رحیمی اضافه کرد: احداث و بهره برداری از طرح پارکومتر در راستای ماده 6 قانون درآمد پایدار و ماده 15قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی و ماده 3 آیین نامه اجرائی آن، پارک وسیله نقلیه در معابر شهری پر ترافیک در محدوده زمانی 7 صبح لغایت 21 بجز روزهای تعطیل را شامل می شود.

رحیمی در پایان ضمن بیان اینکه سیستم پرداخت پارکومتر به صورت الکترونیکی است، یادآور شد: فاز اول مدیریت و نظارت هوشمند پارکینگ های حاشیه ای به طول پنجاه و هفت هزار متر حدود 4800 پارک در حاشیه معابر را شامل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز