خبرگزاری کار ایران

افتتاح دفتر نمایندگی سازمان صمت فارس در محل پردیس شرکت های دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۴۸۴

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس گفت: با هم افزایی و تعاملی دوسویه بین سازمان صمت فارس و پردیس شرکت های دانش بنیان فارس گام های مهمتری درجهت تولید محصولات صادراتی دانش‌بنیان، با کیفیت و ارزشمند را برداریم.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی گفت: همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان علمی استان و کشور در حوزه فناوری و نوآوری‌ها جهت تولید محصولات دانش‌بنیان توام باتوان نیروی انسانی متخصص و ماهر فرآیندی اساسی و اثرگذار بر تقویت صنعت، تولید و اقتصاد است.

ایزدی با اشاره به اهمیت شرکت ها و صنایع بزرگ در حوزه دانش بنیان اضافه کرد: اقتصاد دانش بنیان موجب کاهش هزینه های تولید، ارتقاء بهره وری و افزایش کیفی محصولات رقابت پذیر است.

رئیس سازمان صمت استان فارس با تاکید برکمک به شرکت‌های دانش بنیان و نتیجه محور بودن فعالیت‌ها تصریح کرد: فارس و شیراز با توجه به شرکت ها و کارخانجات بزرگ نیز دارای زیرساخت ، پتانسیل و قابلیت های بسیار مناسبی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان دارد که ضرورت دارد؛  استان جایگاه و رشد بهتر و بیشتری را در کشور به خود اختصاص دهد.

مظفر والی رئیس پردیس شرکت‌های دانش بنیان استان فارس نیز در این مراسم گفت: این دفتر یک دفتر راهبردی و فرصتی مناسب جهت تکمیل زیست بوم نوآوری و فناوری در صنعت استان است.

والی افزود: پردیس شرکت های دانش بنیان فارس با همکاری مخترعان ، نخبگان و تعدادی  زیادی از شرکت متعدد و برخوردار از ظرفیت‌های بالای علمی و عمدتا متکی بر جوانان شکل گرفته است.

 مقررشد؛ به صورت مستمر میزخدمت مختص شرکتهای دانش بنیان برگزار و ضمن نیاز سنجی مشکلات این شرکت‌ها مرتفع و رفع موانع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز