خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تاکید کرد؛

حمل و نقل چند وجهی در تدوین برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۹۵۹

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های بالقوه استان، حمل و نقل چند وجهی(زمینی، هوایی و دریایی) به ویژه در بخش ترانزیتی، را بااهمیت خواند و گفت: شکوفایی این توانمندی ها امری ضروری در توسعه گیلان است.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت بررسی مشارکت استان در تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رویکرد مشارکت جویی دولت از استان ها در تدوین برنامه هفتم توسعه، توجه به مدیریت منابع اعتباری در ارائه پیشنهادها مورد تاکید است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان، حمل و نقل چند وجهی(زمینی، هوایی و دریایی) به ویژه در بخش ترانزیتی را بسیار با اهمیت خواند و گفت: شکوفایی این توانمندی‌ها امری ضروری در توسعه گیلان است.

عباسی افزود: در کنار ضرورت توسعه گردشگری و بارورسازی اقتصاد کشاورزی؛ حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی و مدیریت خردمندانه پسماند از دیگر موضوعات مهم استان است که باید در برنامه پنج ساله هفتم توسعه به آن توجه کرد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت است؛ از اینرو باید ارائه پیشنهادات را بر این اساس و با استفاده از اندیشه متخصصان، صاحب نظران و دانشگاهیان تنظیم کرد.

در این جلسه سید کاظم دلخوش رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم صومعه سرا، غلامرضا مرحبا نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال، رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و سیدعلی آقازاده از نمایندگان مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند و پیشنهادهای خود در خصوص تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه را ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز