خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

برنامه ریزی برای حل مشکلات باید اولویت مدیران در قزوین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۶۲

فرماندار شهرستان قزوین گفت: در مواجهه با مسائل مختلف و آسیب‌های اجتماعی باید به طور مستمر مسادل را رصد کرده تا بتوانیم بحران‌ها را کاهش داد، همچنین حل مسئله اهمیت اساسی دارد و باید به دنبال حل مساله و برنامه ریزی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان قزوین که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: در مواقعی با این توجیه از سمت مسئولان مواجه هستیم کخ به علت نقص قوانین در حوزه‎ آسیب‌های اجتماعی مانند مواد مخدر و کارتن خواب‌ها امکان عملکرد موفق برای آن‌ها وجود ندارد.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: ضعف قانون و یا نگاه بخشی نباید باعث شود کارهاتعیطیل شده و اقدامی صورت نگیرد، بلکه باید پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی عنوان کرد: برای حل مشکلات باید به دنبال سازوکار باشیم و درصورتی که نقص در قانون وجود دارد با نمایندگان مطرح کنیم، در واقع زمانی به خلا قانونی و مشکل مواجه می‌شویم نباید به عدم اقدام دست بزنیم.

این مسئول با تاکید بر اهمیت جلسات شورای هماهنگی مبارزه با نواد مخدر عنوان کرد: در این جلسات ارگان‌های مختلف در کنار هم قرار می‌گیرند و در نتیجه می‌توان در مواجهه با مشکلات رویکرد حل مساله داشت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی مشکل باید برای حل آن برنامه ریزی داشته باشیم، همچنین در این روند باید به سرعت عمل کرد و رویکرد مدیران پاسخگویی به مردم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز