خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبرداد؛

درخواست ۸۰ نیروی فوق تخصص به معاونت درمان وزیر بهداشت برای استان داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۰۲۶

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برای رفع مشکل کمبود پزشک فوق تخصص در استان از معاونت درمان وزیر بهداشت درخواست ۸۰ نیروی فوق تخصص داده شده است.

به گزارش ایلنا، احمد یزدان‌پناه در نشست پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: درخواست ۸۰ نیروی متخصص از معاونت درمان وزیر بهداشت برای استان بوشهر داده شده و امیدواریم بالای ۶۵ درصد از این نیاز بر اساس کمبود‌هایی که وجود دارد، برطرف شود.
 
وی افزود: بر اساس برنامه معاونت درمان و سیاست دانشگاه تلاش شده کمبود مزمن استان در رشته‌های فوق تخصصی به‌صورت ویژه برطرف شود.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: بر این اساس تلاش شده با تکمیل زیرساخت‌ها امسال فوق تخصص جراحی عروق، جراحی شبکیه چشم، لاپاراسکوپی، پیوند کلیه، داخلی و اطفال در استان بوشهر تامین شود.
 
یزدان پناه درباره رعایت تعرفه‌ها از سوی پزشکان هم گفت: بیشتر پزشکان استان بوشهر تعرفه‌ها را رعایت می‌کنند و یک عده معدودی در برخی از رشته‌ها هستند که ممکن است خارج از تعرفه مبلغی را درخواست کنند که مردم می‌توانند از طریق سامانه وزارتی گزارش این افراد را بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز