خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

فعالیت‌های بسیج سازندگی نمونه غلبه بر تحریم‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۷۴۹

فرماندار شهرستان قزوین گفت: اقداماتی که بسیج سازندگی انجام می‌دهد در راستای اقتصاد مقاومتی است و نشان داد که در اوج تحریم‌های ظالمانه هم می‌توان فعالیت‌هایی داشت تا آن‌ها را بی اثر کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در مراسم تقدیر از جهادگران نمونه بسیج سازندگی که در سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی استان برگزار شد، گفت: در جریاناتی که اخیرا با آن مواجه بودیم، تحلیل‌های مختلفی را مشاهده کردیم اما نباید اتفاقات را برآمده از انفعال درونی دانست، بلکه به این معنا است که دشمن در عرصه‌های مختلف از گفتمان مقاومت ضربه خورده است و رهبر یهم در تحلیل خود این موضوع را مورد تاکید قرار دادند.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: رهبری به این موضوع اشاره کردند که خرمشهرهای مختلفی را پیش رو خواهیم داشت، آنچه در خرمشهر اتفاق افتاد این بود که ابتدا شهر به دست دشمن افتاد اما در نهایت ما به پیروزی رسیدیم، درحال حاضر هم شاید دشمن به ظاهر در برخی حوزه‌ها جلو باشد اما در نهایت پیروزی ازآن مومنین خواهد بود.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی در حوزه اقتصادی باید با شناسایی نقاط ضعف برای اصلاح آن‌ها اقدام کنیم تا بتوانیم به نتایج مثبت برسیم.

این مسئول تاکید کرد: در طول 44 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد در زمان‌های مختلف مشخص شد که مردم همواره مجاهدت داشته، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و رو به جلو خواهند بود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر باید با تکیه بر تفکر بسیجی فعالیت‌های مختلف را انجام دهیم که خدمتی صادقانه و بی منت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز