خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان خبر داد؛

6153 بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار استان مرکزی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۱۷۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6153 بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار این استان انجام شد. برنامه هدفگذاری شده در این راستا 10 هزار و 500 بازرسی است که تاکنون 58.6 درصد از برنامه محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید امیدی افزود: در این بازه زمانی بیشترین بازرسی صورت گرفته با 2237 مورد در شهرستان اراک و سپس با 2100 در شهرستان ساوه و 1200 بازرسی در شهرستان محلات انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری 496 مورد نظارت بر کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار استان مرکزی هدفگذاری شده که با برنامه ریزی های صورت گرفته 100 درصد این نظارت ها محقق شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: کنترل و نظارت بر اجرای قانون بیمه بیکاری (قطع مقرری بگیران بیمه بیکاری از طریق عدم قبول شغل پیشنهادی، حضور نیافتن در کلاس، آماده به کار نبودن و شناسایی اشتغال پنهان) نیز از برنامه‌های مهم این اداره است که در این خصوص 550 مورد هدفگذاری شده و تاکنون 79 درصد از برنامه محقق شده است.

امیدی تصریح کرد: همچنین 48 درصد از برنامه هدفگذاری شده در راستای ساماندهی اشتغال مجدد مقرری بگیران آموزش دیده فنی و حرفه‌ای استان مرکزی نیز در بازه زمانی از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز