خبرگزاری کار ایران

تاسیس دانشکده مهارت و کارآفرینی در ۸دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۱۵۳

رئیس امور توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان دانشگاه آزاد اسلامی کشور در آستارا گفت: دانشکده مهارت و کار آفرینی با هدف ارتقا مهارت‌های علمی شغلی در ۸دانشگاه آزاد اسلامی گیلان راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، رئیس امور توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان دانشگاه آزاد اسلامی کشور در آستارا گفت:دانشکده مهارت و کارآفرینی با هدف ارتقا مهارتهای علمی شغلی امروز در دانشگاه‌های آزاد اسلامی رشت، تالش، بندرانزلی، سیاهکل، لاهیجان، لنگرود، آستارا و رودبار راه اندازی شد.

سیدحاتم مهدوی نور گفت: با توجه به سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد در خصوص خروج از مدرک گرایی و لزوم توجه به یادگیری تخصص و مهارت در راستای سند چشم انداز ۲۰ساله۱۴۰۴، رشته‌های تحصیلی بر اساس تقاضای بازار کار، اعلام نیاز شهروندان، فارغ التحصیل و کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی راه اندازی می‌شود و این رشته‌های مهارتی در مدرسه عالی مهارت، مرکز مدیریت شغلی، مرکز دوره‌های کوتاه مدت، آموزش‌های عالی بلند مدت به متقاضیان آموزش داده می‌شود و در پایان هر دوره گواهینامه مورد تایید آموزش عالی به فرد اهدا می‌شود.

وی افزود: این دانشکده با توجه به موقعیت جغرافیایی هر منطقه و نیاز مشاغل آن شهرستان به آموزش افراد می‌پردازد، مثل رشته‌های تخصصی ریل و راه آهن، دریانوردی، فیزیک دریا و آموزش‌های گمرکی به دلیل وجود ۳مرز زمینی، دریایی و ریلی در شهرستان آستارا از توان و ظرفیت آن برای پرورش نیرو‌های کارآمد استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز