خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

اماکن و زمین‌های ورزشی ادارات استان در اختیار مردم قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۷۲۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با شاره به ابلاغ مصوبه جدید شورای عالی ورزش استان گیلان، گفت: بر اساس این مصوبه همه زمین‌ها و اماکن ورزشی که متعلق به ادارات استان است، برای استفاده رایگان جوانان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، جهانبخش آرمان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ  مصوبه جدید شورای عالی ورزش استان گیلان، این مصوبه هشت ماده‌ای را در تحول و نشاط جامعه مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: همه زمین‌ها و اماکن ورزشی که متعلق به ادارات استان است، برای استفاده رایگان جوانان در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه با رایگان شدن ورزش در روستاها یک تحول بنیادین در توسعه ورزش عمومی صورت خواهد پذیرفت، افزود: این اماکن با شیوه نامه‌هایی در اختیار دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها قرار خواهد گرفت.
 
آرمان با بیان اینکه در شورای عالی ورزش استان گیلان مقرر شد در صورت عدم اعلام نیاز هیأت‌های ورزشی همه اماکن ورزشی واقع در روستاها از طریق مزایده به صورت رایگان با رعایت ضوابط در اختیار دهیاران و شوراهای روستایی قرار گیرد، گفت: همچنین قرار است کلیه اماکن ورزشی آموزش و پرورش بعد از تعطیلی مدارس بخصوص در تابستان و ایام تعطیل با رعایت ضوابط به صورت رایگان جهت استفاده بهینه در اختیار ورزشکاران و مربیان باشد.

وی با شاره به اینکه تمامی سازمان‌ها و ادارات استان موظف هستند اماکن ورزشی خود را  به دبیرخانه شورای عالی ورزش ارائه دهند، گفت: مقرر شده به جهت توسعه و احداث اماکن ورزشی شهرداران و دهیاران در بازنگری طرح‌های هادی و طرح تفضیلی در فضاهای روستایی و شهری زمین‌هایی با متراژ بالا و کاربری ورزشی جانمایی کرده و به دبیر خانه شورای عالی ورزش (اداره کل ورزش و جوانان) اعلام کنند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان  همچنین مقرر شده تا  زمین هایی که تحت تصرف اداره ورزش هستند و مالکیت آنها در اختیار اداراتی مانند جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و شهرسازی و آب منطقه ای و سایر دستگاه ها قرار دارند، طی صورتجلسه با رعایت ضوابط هرچه سریعتر جهت واگذاری به اداره کل ورزش و جوانان تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز