خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد:

اجرای عملیات بهسازی و تعریض محور آق قلا – اینچه برون

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۴۹۴

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: عملیات بهسازی و تعریض محور آق قلا – اینچه برون به طول 54 کیلومتر در دست اجرا است.

به گزارش ایلنای گلستان، علیرضا لیاقی اظهار کرد: ایمن سازی محور آق قلا – اینچه برون از محل اعتبارات استانی در سال جاری آغاز شد و پیش از این، در سنوات گذشته تعریض و زیرسازی 10کیلومتر از این محور در حدفاصل شهرستان آق قلا  تا سه راهی انبار الوم انجام شده بود.

وی افزود: همچنین در سال جاری عملیات شانه سازی دو طرف محور آق قلا – اینچه برون نیز به طول 10کیلومتر و در حدفاصل شهرستان آق قلا تا سه راهی انبار الوم، در راستای ایمن سازی و کاهش تصادفات جاده ای، در حال انجام است.

 لیاقی با بیان اینکه این  پروژه توسط پیمانکار در احال اجرا می باشد،گفت: در روزهای اخیر عملیات اجرایی 10کیلومتر شانه سازی باند شرقی و چهار کیلومتر شانه سازی باند غربی هم به اتمام رسیده و مابقی کار در دست اجرا می باشد.

وی افزود: میزان اعتباری که برای عملیات اجرایی این پروژه مصوب شد هشت میلیارد تومان بوده که تاکنون چهارمیلیارد آن تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این محور، زیرسازی، تعریض و بهسازی آن توسط این اداره کل در دست پیگیری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز