خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه شهرسازی گلستان:

بیش از ۸۷ هزار نفر در گلستان در طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۰۱۸

مدیرکل راه شهرسازی استان گلستان گفت: هم اکنون بیش از ۸۷ هزار نفر در گلستان در طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف شده اند و بخشی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن تا پایان سال 1401 تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش ایلنای گلستان، مهدی ملک اظهار کرد: تاکنون بیش از 92 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد 87 هزار و 755 نفر تعیین تکلیف شده اند.

وی ادامه داد: از مجموع متقاضیان تعیین تکلیف شده، حدود 68 هزار نفر مشمول طرح و دریافت تسهیلات شده که بیش از 16 هزار نفر آن ها چهار شرط اصلی طرح نهضت ملی مسکن را دارا بودند.

وی از پالایش متقاضایان به صورت روزانه خبر داد و گفت: پرونده های متقاضیان روزانه در 33 شهر استان در حال بررسی بوده و همکاران ما در ادارات شهرستانی و همچنین اداره کل راه و شهرسازی در حال بررسی مدارک آن ها هستند.

وی تصریح کرد: زمین موردنیاز برای احداث واحدهای مسکونی در گلستان طی چهار سال یک هزار و 800 هکتار بوده که تا کنون 450 هکتار آن تامین شده است.

 ملک در ادامه گفت: با همکاری سازمان اسناد و املاک استان تا کنون اسناد مالکیت 273 هکتار که ظرفیت ساخت 23 هزار واحد مسکونی را دارد به نام سازمان ملی زمین  مسکن منتقل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز