خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

مدل حکمرانی جدیدی باحضور ایران در حال شکل‌گیری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۰۱۳

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در سند راهبردی آمریکا، اولین تهدید، تهدید اقتصادی با حضور چین، دومین تهدید روسیه با قدرت دفاعی و سومین تهدید فرهنگ بسیج ایرانی است و مدل حکمرانی جدیدی در حال شکل‌گیری است که در آن ایران و جبهه مقاومت نقش دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز قزوین گفت: از همان بدو تولد انقلاب اسلامی ایران، دشمنان حوادث گوناگونی را ایجاد کردند و در همان زمان سازمان بسیج با فرمان تاریخی امام ایجاد شد و نقش بی بدیل خود را در دوران های مختلف، از انقلاب، دفاع مقدس، دوران سازندگی، پایداری، دفاع از وطن و حرم نشان داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: بسیج در همه حوادث که بر این ملت به وجود آمده، بعنوان اولین‌ها وارد صحنه شده و آخرین‌ها از صحنه خارج می‌شود و برای صیانت از ملت ایران، با فدای جان خود وارد عرصه می‌شود.

وی افزود: بسیج با شهدای برجسته و تاثیرگذار همچون قاسم سلیمانی، شاخص می‌شود که تربیت یافته امامین انقلاب است، اقتدار و قدرنمایی شما با بسیج، مردمی‌ترین تشکل کشور، امنیت را بوجود آورد.

مقام ارشد نظامی استان قزوین اضافه کرد: فرهنگ بسیج تهدیدی برای آمریکا است و آن‌ها در صحنه رویارویی با این تهدید، با اقتدار بسیج و اشاعه روزافزون فرهنگ بسیج در جهان مواجه‌اند و این فرهنگ رو به گسترش، امروز آمریکایی‌ها را نگران کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز