خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اراک در مجلس:

مسئولان با جدیت قطع مازوت‌سوزی در نیروگاه شازند را پیگیری کنند/ مستندات مازوت‌سوزی نیروگاه شازند باید به شورای عالی امنیت کشور ارسال شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۵۸۸

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: مستندات مازوت سوزی نیروگاه حرارتی شازند باید هر چه سریعتر از سوی شورای تامین استان مرکزی به شورای عالی امنیت کشور ارسال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن آصفری افزود: حذف مازوت سوزی نیروگاه شازند باید در شورای تامین استان به عنوان مصوبه واجب الاجرا بر همگان، مصوب شود و تمامی نهادهای مسئول باید به این مهم تمکین کنند.

وی ادامه داد: وزرای نیرو و نفت برای موضوع مازوت سوزی نیروگاه شازند به مجلس فرا خوانده شده‌اند و این 2 وزیر به مجلس آمدند. اما فایده‌ای نداشت زیرا از شورای عالی امنیت ملی مجوز دریافت کرده‌اند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس اظهار داشت: مسئولان و مراجع قضایی استان مرکزی اگر در خصوص حذف مازوت سوزی نیروگاه اقدامی انجام داده‌اند باید به اطلاع مردم برسانند. همچنین دادگستری استان مرکزی و دادستان اراک باید با جدیت قطع مازوت سوزی را پیگیری کنند و کوتاهی در این راستا قابل پذیرش نیست.

آصفری تصریح کرد: بر اساس اخبار واصله، شورای تامین، استانداری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با جدیت پیگیر حذف مازوت سوزی از نیروگاه حرارتی شازند هستند و مستنداتی نیز در این خصوص به شورای عالی امنیت کشور ارسال شده است.

وی بیان داشت: اراک یکی از 8 کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای سال جاری تاکنون 90 روز ناسالم را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز