خبرگزاری کار ایران

پایگاه سیار انتقال خون در شهرک‌ صنعتی کاسپین مستقر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۲۹۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: استقرار پایگاه سیار انتقال خون به منظور پاسخگویی به متقاضیان اهدای خون شاغل در واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار گرفته که در گام نخست در شهرک کاسپین مستقر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اشاره به همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین و اداره کل انتقال خون قزوین در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون، افزود: این پایگاه سیار برای دریافت خون از اهداکنندگان شاغل در صنایع و واحدهای کارگاهی و خدماتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین اقدام می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: قرار شده در قالب ۲ روش یکی استقرار پایگاه سیار و دیگری به شکل اختصاصی کار دریافت خون از اهداکنندگان متقاضی در شهرک‌های صنعتی استان پیگیری شود.

صفاری اظهار داشت: در روش اختصاصی که ویژه واحدهای صنعتی بزرگ و دارای کارکنان زیاد است، کارکنان اداره کل انتقال خون در محل کارخانه حضور یافته و نسبت به خون گیری اقدام می کنند.

او افزود: پایگاه سیار انتقال خون نیز به شکل دوره ای و با اعلام قبلی در شهرک ها و نواحی صنعتی مختلف استان حضور می یابد و نسبت به خون گیری از داوطلبان شاغل در واحدهای صنعتی اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه اهدای خون نیز بخشی از فعالیت واحدهای تولیدی در حوزه مسوولیت های اجتماعی به شمار می رود، اظهار داشت: پیش از حضور و استقرار این پایگاه به واحدهای تولیدی برای مشارکت در این کار نوع دوستانه اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز