خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان:

دانش‌بنیان‌های شهرک‌های صنعتی قزوین دو هزار فرصت شغلی ایجاد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۹۱۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: شرکت‌ها دانش بنیان و مستعد دانش بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی برای ۲ هزار نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری در حاشیه نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید که در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان درحال پیگیری است، گفت: در حال حاضر ۳۷ واحد تولیدی دانش بنیان و ۴۳ واحد که دارای استعداد دانش بنیان هستند در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال است که بیشترین آن‌ها در کاسپین و لیا مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: برای توسعه دانش بنیان‌ها برای واحدهای متقاضی امتیازات و مشوق‌هایی مانند تخفیف و اقساطی بودن زمین‌ها است و درصورت بهره‌برداری پیش از موعد مشمول ۳۰ درصد بخشودگی می‌شوند.

وی عنوان کرد: تسهیلات، معافیت مالیاتی و گمرگی، حمایت از صادرات و بازاریابی و حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از دیگر مشوق‌های واحدهای دانش بنیان است.

این نمایشگاه تا نوزدهم آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۷ از آن بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز