خبرگزاری کار ایران

تعداد پروازهای هفتگی تبریز -تهران به بیش از ۱۰۰ پرواز رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۰۲۴

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: با آغاز پروازهای روزانه شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران از فرودگاه تبریز تعداد پروازهای هفتگی تبریز تهران به بیش از ۱۰۰ پرواز رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی، رامین آذری با اعلام این مطلب افزود: با توجه به نیاز مردم عزیز استان و لزوم افزایش پروازهای مسیر تهران، طبق هماهنگی های به عمل آمده شرکت هواپیمایی ماهان اقدام به برقراری پرواز روزانه در این مسیر کرده است که طبق برنامه اعلام شده، این پرواز ساعت ۱۵:۵۰ هر روز وارد فرودگاه تبریز خواهد شد و در ساعت ۱۶:۴۰ به سمت تهران پرواز خواهد کرد.

رامین آذری گفت: هم اکنون ۹ شرکت هواپیمایی (هما، آتا، معراج، کاسپین، قشم ایر، پویا، ایرتور، آسمان و کیش ایر ) پروازهای خود در طول روزهای هفته از فرودگاه تبریز به سمت تهران را انجام می دهند که با افزوده شدن شرکت هواپیمایی ماهان، تعداد پروازهای رفت و برگشت تبریز تهران ، به بیش ۱۰۰ پرواز در هفته افزایش می یابد.

طبق اعلام "دفتر آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران" هم اکنون پرواز مسیر تبریز تهران و برعکس، رتبه پنجم پر ترافیک ترین پروازهای داخلی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز