خبرگزاری کار ایران

نمای نزدیک ۱۲ و ترنج در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۹۰

نشست نمای نزدیک با محوریت بحثدر خصوص فیلم ترنج هفته آینده برگزار خواهد شد.

ایلنا: دوازدهمین ویژه برنامه نمای نزدیک که با اکران فیلم سینمایی ترنج آخرین ساخته سینمایی مجتبی راعی همراه بود تنها با تجربه گویی حمیده مقدس‌زاده بازیگر نقش نخست زن این فیلم برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا این ویژه برنامه که به دلیل شرایط نامساعد جوی و عدم امکان هواپیما برای فرود در باند فرودگاه تبریز بدون حضور عوامل فیلم برگزار شده بود به ذکر خاطرات و تجارب این بازیگر تبریزی فیلم ترنج اختصاص یافت.
وی در این نشست با بیان نحوه انتخاب شدنش برای این فیلم سینمایی گفت: آقای راعی بنده را از طریق کارهایی که پیش‌تر در سیمای آذربایجان شرقی و چند فیلم سینمایی در تبریز انجام داده بودم می‌شناختند و پیشنهاد کار در این فیلم داده شد.
مقدس‌زاده ادامه دائ: من در آن ایام درگیر فیلمبرداری «سن سیز» بودم که در قالب یک مجموعه تلویزیونی پخش شد.
وی با «خوب» ارزیابی کردن این تجربه برای خود به عنوان یک بازیگر غیر تهرانی، اظهار داشت: امیدوارم زمینه‌ای فراهم شود تا از تجربه حضور هنرمندان غیرتهرانی در پروژه‌هایی نظیر ترنج استفاده شود.
این بازیگر سینما خاطر نشان کرد: توجه به استعدادهای خارج از جغرافیای فرهنگی تهران مهم است و باید کوشید که توان سینمای شهرستان در آثار سینمای ملی بازتاب یابد.
براساس برنامه ریزی صورت گرفته برای این ویژه برنامه، قرار است نشست نمای نزدیک با محوریت بحثدر خصوص این فیلم هفته آینده برگزار شود.
زمان و مکان آن متعاقبا‌ای ن اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز