خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

افزایش محسوس دمای هوا از امروز تا چهارشنبه در اردبیل / پیش‌بینی افزایش غبار محلی و غلظت آلاینده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۱۳۳

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از افزایش محسوس دمای هوا از امروز تا چهارشنبه و به دنبال آن افت کیفیت هوا به دلیل افزایش غبار محلی و غلظت آلاینده ها خبر داد.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح وضعیت جوی استان اردبیل عنوان کرد:  براساس نقشه های هواشناسی، در ۳ روز آینده با حاکمیت شرایط پایدار جوی آسمان استان غالباً صاف بوده و به دلیل جریانات جنوبی(وزش باد ملایم گرمیج) روند افزایشی دمای هوا در طول روزها در سطح استان همچنان تداوم دارد؛ اما در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان شب های سرد را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: در ۲ روز آینده در شهر اردبیل به دلیل غبار محلی و افزایش غلظت آلاینده ها، کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود؛ البته از روز سه شنبه وزش باد تند گرمیج پدیده غالب بوده و کیفیت هوای استان به نحو مطلوب تغییر می یابد.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: در ۳ روز پایانی هفته با عبور تک موج هایی از استان، شرایط جوی بطور جزئی ناپایدار شده و علاوه بر وزش باد(گاهی با سرعت تند) در مناطقی از استان افزایش ابر(و در مناطق کوهستانی بارش پراکنده) پیش بینی می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز