خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

وضعیت شهرک عظیمیه سامان پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۷۳۳

استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت همکاری برای حل مشکلات گفت: عمل نکردن مسئولان به شعارهای شان باعث شده مشکلاتی مانند عظیمیه سال‌ها حل نشده باقی بماند، اما در حال حاضر به دنبال سامان دادن این شهرک هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: ساخت و ساز در بافت فرسوده یکی از مشکلاتی است که در استان با آن مواجه هستیم که در این راستا بنا شده یک طبقه به تراکم اضافه شود.

استاندار قزوین ادامه داد: مردم در استان با شعار دادن و عمل نکردن مسئولین مواجه هستند که مشکلات حوزه مسکن و عظیمیه ازجمله آن‌ها است و باید تلاش کنیم تا با همکار یهم این مشکل 10 ساله حل شود.

وی عنوان کرد: راه و شهرسازی برای حل مشکلات زیرساختی عظیمیه همکاری لازم را دارد اما برای حل شدن مشکل به همراهی سایر نهادها ازجمله شهرداری نیاز داریم، به طوری که اگر این نهاد همکاری بیشتری داشت شاهد وضعیت بهتری در عظیمیه بودیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین عنوان کرد: زمین کتابخانه مرکزی هم از مواردی بود که به صورت شعاری مطرح شد اما این زمین با موانع قانونی مواجه است و از این رو باید زمین دیگری به این کار اختصاص داده شود، همچنین تالار شهر هم به عنوان یک مطالبه مردم استان در دستور کار قرار دارد.

اعلایی با اشاره به سند آمایش استان بیان کرد: فعالیت صنایع باید براساس سند آمایش باشد و درصورت نداشتن مشکل موافقت اصولی برای فعالیت‌های مختلف صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه مجوز ساخت شهرک انرزی در استان صادر شده، گفت: ساخت این شهرک به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد و با راه‌اندازی آن ظرفیت بزرگی برای تولید انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر در استان فراهم می‌شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: با استقرار گمرک در منطقه چرم‌سازی صنایع محصولات نفتی و پالایشی به جای مراجعه به گمرک البرز کارهای خود را در همین منطقه پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز