خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر:

اسکله قایق‌های تفریحی در بوشهر ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۷۷۵

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: ساخت اسکله قایق‌های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، مجید محمودی در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که با حضور شهرداران و رئیس کمیته‌های ۱۰گانه این ستاد برگزار شد، بیان کرد: با توجه به استقبال گردشگران از قایق‌های تفریحی و به منظور تقویت ایمنی و سامان‌دهی این ظرفیت، ساخت اسکله قایق‌های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر افزود: هدف از برگزاری این نشست شناسایی مشکلات سال‌های قبل در حوزه گردشگری و برنامه‌ریزی لازم برای به حداقل رساندن این مشکلات در سال جاری است، که باید پس از ارزیابی اجرایی و عملیاتی شود.

وی گفت: ما در سطح استان ۳۱ طرح را در حوزه گردشگری با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا داریم و در کنار این آن تلاش می‌شود به همت شهرداری‌های استان، تا یک ماه قبل از پایان سال، هزار و 200 چشمه جدید سرویس بهداشتی در سراسر استان ساخته شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر نیز گفت: با توجه به آغاز فصل گردشگری در استان و آب و هوای مطبوع این فصل، نیازمند ایجاد آمادگی لازم برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافران هستیم که انتظار می‌رود کمیته‌های مربوط بر اساس شرح وظایف محوله عمل کرده و زمینه لازم را فراهم کنند.

اسماعیل سجادی‌منش افزود: پایانه مسافری برای استفاده گردشگران از گشت دریایی مهم است و امیدواریم این ظرفیت تا پایان سال ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت کنترل بازار در روزهای اوج سفر اضافه کرد: تامین و توزیع کالای اساسی با نظارت دقیق بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش عرضه و تقاضا و موج گرانی بسیار در اولویت است و این مهم دنبال خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: ما آمادگی پرداخت تسهیلات در حوزه گردشگری به بخش خصوصی را داریم و برای بهبود زیرساخت‌های این حوزه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز