خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش وجوانان خبرداد؛

جذب ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خانه جوان تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۷۲۳

رئیس اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس و گشایش ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مالی، تکمیل پروژه خانه جوان در این شهرستان پس از سه سال توقف از سرگرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید رضایی با اعلام این خبر گفت: تکمیل پروژه خانه جوان یکی از مطالبات جدی حوزه جوانان شهرستان است که مهرماه سال جاری با پیگیری زنگنه، نماینده مجلس با جذب و تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از سرگیری شد و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: مجموعه خانه جوان از پروژه‌های ملی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه است که کار ساخت آن سال ۱۳۹۶ با اعتبار ۶/۵ میلیاردریال آغاز و تا ابتدای سال ۹۸ به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسید اما کمبود اعتبارات مالی در ابتدای سال ۹۸ روند اجرای این پروژه را متوقف کرد.

رئیس اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه تاکید کرد: این مجموعه شامل دفاتر مشاوره و سازمانهای مردم نهاد جوانان زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان و سالن جلسات و همایش به عنوان یک مجموعه کارآمد برای جوانان است که با راه اندازی آن میتوان از ظرفیت‌های گوناگون بمنظور بسیج امکانات در راستای ساماندهی و پیگیری مطالبات جوانان استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز