خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تاکستان:

مدیری قوی است که برای دولت بدهی بر جا بگذارد/دستگاه نظارتی شجاعت را از مدیران نگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۴۷۲

نماینده مردم تاکستان در مجلس با اشاره به عملکرد دستگاه های نظارتی، گفت: دستگاه های نظارتی نباید ریسک و شجاعت را از مدیران بگیرند چون مدیری قوی است که برای دولت بدهی برجای بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رجب رحمانی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس، گفت: موضع گیری بدون ترس و طمع از ویژگی های این روحانی برجسته بود که به عنوان الگویی برای مجلسی ها مطرح است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس از مدیران خواست تا کارها را با قوت انجام دهند چون هرچقدر بودجه در سال جاری جذب کنند سال آینده نیز چند برابر همان بودجه به استان تخصیص می یابد.

رحمانی با اشاره به انسجام و وحدت میان قوا، گفت: با توجه به همگرایی ایجاد شده میان قوای سه گانه مردم انتظار دارند کارها با وحدت و سرعت بیشتری به پیش برود که باید مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس گفت: متاسفانه بر اثر اهمال مسئولان وقت و مدیران دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) طی سال های گذشته در تکمیل پروژه نیمه کاره دانشگاه فنی تاکستان، ردیف ملی این دانشگاه از بین رفت در حالیکه بعد از ۴۲ سال سهم شهرستان تاکستان احداث یک دانشکده دولتی فنی بود.

او اضافه کرد: با توجه به انسجام و وحدت موجود امیدواریم در این دوره شاهد شکوفایی اساسی در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز