خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

پاسخ مسائل شهری را در صنعت داخلی دنبال می‌کنیم/ ظرفیت‌ها را به سمت منابع داخلی سوق می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۶۸۷

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای ششم و مدیریت شهری خود را متعهد می‌داند که همه ظرفیت‌ها را به سمت منابع داخلی سوق دهد.

به گزارش ایلنا از مشهد، ایمان فرهمندی با بیان اینکه فولاد کشور از منابع داخلی کشور استحصال می‌شود و شاهد محصولی نهایی در این حوزه هستیم که جایگزین محصولات رده میانی شده، گفت: از این طریق محصول خروجی قابلیت بهره‌برداری بیشتری داشته و ارزش افزوده مضاعفی نیز حاصل می‌شود که از موجب استفاده بهتر از منابع ملی کشور می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه شورای ششم و مدیریت شهری خود را متعهد می‌داند که همه ظرفیت‌ها را به سمت منابع داخلی سوق دهد، تصریح کرد: این رویکرد هم در تامین محصولات مورد نیاز مرتبط با مدیریت شهری اعمال خواهد شد و هم در حوزه‌های دانش و فناوری، که باید به توسعه دانش در کشور کمک کنیم.

وی گفت: پاسخ مسائل و مشکلاتی که در حوزه مدیریت شهری کلانشهری چون مشهد وجود دارد، بی‌شک در صنعت و دانش وجود دارد؛ با خرید محصولات بومی، ضمن کمک به اقتصاد ملی، گردش منابع مالی در داخل کشور نیز از طریق مختلف برای همه کشور فراهم می‌آید که ثمره خیر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز