خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای اتصال جاده ارتباطی دیشموک به باغ ملک در نظر گرفته شد/برای رفع مشکل نوسانات برق و آب شرب دیشموک جلسه تشکیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۶۷۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۷ میلیارد تومان اعتبار از ماده ۲۳ برای اتصال جاده ارتباطی قلعه رئیسی، دیشموک و شهرستان باغملک در استان خوزستان در نظر گرفته شد.

به گزارش ایلنا، کیامرث حاجی‌زاده در سفر به بخش دیشموک یکی از آرزو‌های دیرینه مردم مناطق گرمسیری استان را تعیین تکلیف جاده ارتباطی به شرق خوزستان عنوان کرد و افزود: کار مطالعات ۴ کیلومتر از جاده قلعه رئیسی- دیشموک و شهرستان باغ ملک انجام و این طرح امسال به مناقصه می‌رود .

حاجی‌زاده با اشاره به اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای راه‌های روستایی دیشموک از متمم سفر  ریاست جمهور به استان، بیان کرد: رسیدگی به مناطق محروم از اولویت نظام و تاکید دولت است که در همین راستا به همراه ۱۵ مدیرکل و معاون مدیر از مناطق مختلف دیشموک بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه روستا‌های مانند آجم، بناری و گندمکار در دست اجرا در دیشموک، یادآور شد: سفر استاندار و سایر مدیران به منطقه مصوباتی داشت و طرح هایی که تعریف شد فعال هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به طغیان رود سمه در این بخش اشاره کرد و از ساخت پل بر روی این رودخانه خبر داد.

وی به گازرسانی به دیشموک از مسیر چاروسا تا اسفندان به سمت سرپر نعمت الهی، دلی ده احمد و مسیر منتهی به دیشموک اشاره داشت و افزود: لوله‌گذاری این قسمت انجام و کار در مدت ۶ تا ۷ ماه به اتمام می‌رسد تا مردم هر چه سریعتر از نعمت گاز برخوردار شوند.

حاجی زاده با اشاره به طرح آبرسانی به منطقه گندمکار دیشموک، بیان کرد: از اعتبارات ملی ۴۰ میلیارد به این پروژه اختصاص داده شد و پیمانکار پای کار است، کار جاده مانده بود که پیمانکار آب منطقه‌ای این کار را انجام داده است.

وی یکی دیگر از مشکلات این بخش را نوسانات برق عنوان کرد و ادامه داد: برای تقویت ولتاژ برق منازل دو دستگاه ترانس برای این منطقه مصوب کردیم، ضمن اینکه مردم مشکل آب دارند که عده‌ای از چاه استفاده می‌کنند و مشترک آب فاضلاب به شمار نمی‌آیند که اعلام کرده‌ایم جلسه‌ای برای رفع این موضوع تشکیل شود.

آغاز به کار ساخت سالن مدیریت بحران بخش دیشموک

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امسال ۶ سالن مدیریت بحران برای استان مصوب کردیم که دیشموک یکی از مناطقی است که امروز سالن مدیریت بحرانش با اعتبار ۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

وی به کلنگ‌زنی مدارس و برخی اقدامات در زمینه تجهیز و تعمیر مدارس اشاره و گفت: لنده و دیشموک پایلوت محرومیت‌زدایی هستند که بنیاد علوی کار‌های خوبی در هر دو منطقه انجام داد و امروز به این منطقه آمدیم تا نظارت فنی بیشتری بر کیفیت پروژه‌ها که از وظایف ما است انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز