خبرگزاری کار ایران

105 هزار نفر در نهضت ملی مسکن قزوین ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۰۰۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: 337 هکتار زمین تاکنون برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن تامین شده است و 105 هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید علی هاشمی در نشست خبری افزود: سیاست‌های مهم دولت تولید ساخت 4 میلیون مسکن با نام طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین است که  طی 4 سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان قزوین تصریح کرد: سهمیه ساخت 64 هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن طی 4 سال تعیین شده که پیش بینی می‌کنیم به 67 یا 68 هزار واحد برسیم.

هاشمی افزود: 337 هکتار زمین تاکنون در استان قزوین شناسایی و برای طرح نهضت ملی زمین تامین شده و 105 هزار نفر نیز در این رایطه در 8 فاز ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: 40 هزار نفر از این تعداد در این طرح حائز شرایط بودند که 22 هزار نفرآنان تشکیل پرونده داده و 16 هزار نفر نیز 40 میلیون اولیه را واریز کردند.

هاشمی اضافه کرد: مجموع قراردادهای ساخت در طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین با پیمانکاران 23 هزار واحد بوده که بخشی از آن‌ها به دلیل نبود متقاضی موثر متوقف است.

این مسئول اقزود: 800 واحد فنداسیون در استان قزوین انجام شده که 400 واحد در مهرگان است و مجموع پیشرفت پروژه‌ها 32 درصد می‌باشد و تاکنون هیچ مبلغی به قرارگاه خاتم الانبیاء که پیمانکار نهضت ملی مسکن در استان است پرداخت نکرده‌ایم و فعلا کار را با اعتبارات خود پیش می‌برند.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین افزود: 400 میلیون تومان در قالب 10 قسط 40 میلیونی تسهیلات این طرح است که پیش بینی می‌کینم تا پایان سال جاری هزار واحد مسکن در طرح نهضت ملی در استان قزوین تکمیل و به متقاضیان واگذار می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: براساس سیستم امتیاز بندی افرادی که زودتر آورده خود را تکمیل کنند زودتر خانه خود را تحویل می‌گیرند.

این مسئول بیان کرد: کسانی که در بافت فرسوده از جمله محله هادی آباد قزوین حضور دارند اگر زمین خود را تحویل دهند حاضریم معادل آن زمین را برای مسکن‌های ویلایی در اختیار آن‌ها بگذاریم که شامل دریافت تسهیلات نیز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز