خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبرداد؛

از 11 دانشمند دانشگاه بین المللی امام خمینی تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۹۸۹

در بین استادان دانشگاه بین المللی امام خمینی 11 استاد دانشگاه به عنوان پژوهشگر برتر جهان انتخاب شدند که از آن‌ها تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید علی قاسم زاده با اعلام این خبر افزود: بر اساس سامانه وب آف ساینس، معتبرترین سامانه رصد و پایش علمی جهن، 11 دانشمند این دانشگاه از 3 دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی و دانشکده کشاورزی به عنوان پژوهشگر برتر جهان شناخته شدند.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: این دانشمندان مقالاتی در حوزه فعالیت‌های پژوهشی و فناوری وتولید دانش بسیار اثرگذار بوده‌اند که بیشترین ارجاعات را در سطح جهانی به خود اختصاص داده است.

قاسم زاده بیان کرد: تنوع دانشمندان پراستناد دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در منطقه 4 که چند استان را شامل می‌شود، نشان از پویایی و اهمیت رشته‌های تحصیلی در این دانشگاه دانست.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ضمن تبریک این موفقیت‌ها با ابراز امیدواری اظهار کرد: می‌توانیم از ظرفیت‌های این دانشمندان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم ضمن آنکه انتظار می‌رود مسئولان حمایت، اعتماد و توجه بیشتری نسبت به این دانشگاه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز