خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اصفهان خبر داد؛

نارضایتی مردم اصفهان از فرار مالیاتی کسبه و پزشکان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۹۳۹

عضو شورای شهر اصفهان گفت: برخی کسبه و پزشکان برای فرار مالیاتی، مردم را به کارت به کارت کردن یا آوردن پول نقد وادار می‌کنند و سبب درد سر آنها می شوند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا فلاح اظهار کرد: برخورد مناسب با مردم و اطلاع رسانی مناسب می‌تواند رضایت مردم را حاصل کند. در دوره ششم شورای شهر اکثر مدیران در این راستا تلاش می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد و تعداد کمی از پرسنل نیز اگر برخورد مناسبی ندارند ان شالله خود را اصلاح می‌کنند.

وی با بیان اینکه قوانین الهی انعطاف دارد افزود: مدیران ما نیز باید قوانین را بومی سازی کنند، درحالیکه به دنبال پیاده کردن عین قانون هستند که در این صورت انعطاف لازم وجود ندارد و سبب ایجاد نارضایتی در ادارات می‌شود.

این عضو شورا یادآور شد: مردم از وضعیت موجود ابراز نارضایتی دارند و این مسائل باعث می‌شود که مردم نسبت به مسائل معترض شوند.

وی ادامه داد: یکی از نارضایتی‌هایی که گریبان‌گیر همه شده، فرار مالیاتی برخی کسبه و پزشکان و به دردسر انداختن مردم است. اگر دستگاه پز دارید چرا مردم را به کارت به کارت کردن یا آوردن پول نقد وادار می‌کنید؟ این مسائل سبب نارضایتی می‌شود. 

فلاح گفت: اتاق اصناف باید به این موضوع رسیدگی کند و به عنوان نماینده مردم در شورای شهر از مسئولان انتظار دارم به این موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز