خبرگزاری کار ایران

توقف اجرای سیستم فاضلاب شهری گناباد به دلیل نبود اعتبار

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۸۵۷

مدیر امور آب و فاضلاب گناباد گفت: اجرای طرح فاضلاب شهری به عنوان یکی از نیازهای مهم این شهرستان به دلیل نبود اعتبار از چند سال قبل متوقف شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد سالاری در این خصوص افزود: اجرای طرح فاضلاب این شهرستان تاکنون ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرای ۱۹۵ کیلومتر دیگر آن و همچنین لوله گذاری و ساخت تصفیه خانه افزون بر ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: نبود سیستم فاضلاب شهری در گناباد علاوه بر آلودگی های زیست محیطی ناشی از رهاسازی فاضلاب در برخی معابر شهری موجب آلودگی تدریجی منابع آب زیرزمینی می شود و باید با دغدغه خاصی به این مساله توجه داشت.

مدیر امور آب و فاضلاب گناباد گفت: با اجرای طرح فاضلاب شهری علاوه بر جلوگیری از هدر رفت منابع آب می توان از پساب حاصل از فاضلاب بعد از تصفیه برای آبیاری در بخش کشاورزی و فضای سبز هم بهره گرفت.

سالاری افزود: پیگیریهایی برای اجرای بقیه طرح فاضلاب شهری  گناباد در دست انجام است و با یک سرمایه گذار در این زمینه مذاکره شده است.

وی از مسوولان مربوطه خواست که با توجه به مشکلات متعدد ناشی از نبود سیستم فاضلاب شهری گناباد با اختصاص اعتبار مناسب روند اجرای آن را سرعت بخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز