خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبرداد؛

انعقاد 234 قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی خرمبید

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۵۱۹

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه ظرفیت واگذاری در شهرک صنعتی سنگ خرمبید تکمیل شده است، از واگذاری زمین به متقاضیان در ناحیه صنعتی خرمبید خبرداد.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی هاشمی در جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی خرمبید که با حضور هیئت مدیره شرکت خدماتی این شرکت برگزار شد افزود: باتوجه به ظرفیت‌های شهرستان در بخش معادن سنگ و نیز استقبال سرمایه گذاران بویژه در بخش ایجاد واحدهای سنگبری ،ضرورت دارد نسبت به مکان یابی و ایجاد نواحی جدید اقدام شود.

وی ادامه داد:باتوجه به اینکه این ناحیه صنعتی نیز در آستانه تکمیل است ضرورت دارد  کارشناسی جهت توسعه ناحیه صنعتی و نیز ایجاد نواحی صنعتی جدید  انجام شود.

هاشمی تصریح کرد: ناحیه صنعتی خرمبید دارای 50  هکتار مساحت است که تاکنون 24  قرارداد سرمایه گذاری در آن منعقد و در قالب این قرارداد ، 21  هکتار زمین واگذار شده است.

وی در ادامه با اشاره به استقرار بیش از 100واحد فراوری سنگ  درشهرک صنعتی تخصصی سنگ خرمبید برحمایت از این واحد ها تاکیدکردو گفت: تقویت برنامه‌ها و فعالیت خوشه وکنسرسیوم صادراتی سنگ از جمله اولویت های این شرکت است  و موارد توسط مشاور انجام و در حال تکمیل است .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس  تصریح کرد:شهرک صنعتی تخصصی سنگ خرمبید نیزبا مساحت 148 هکتار دارای امکانات زیربنایی شامل آب و برق و تلفن و تصفیه خانه فاضلاب است و هم‌اکنون حدود 210 قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شده که از این تعداد124واحد با اشتغال 1500نفردرمرحله بهره برداری است.

وی با تاکید بر توسعه و تکمیل همه زیرساخت ها در این شهرک صنعتی گفت:برنامه هایی در حوزه های فنی و عمرانی در حال انجام است تا صنعتگران بتوانند بهترین امکانات را دریافت کنند.

هاشمی با بیان اینکه طرح تقویت شبکه مخابرات با هدف افزایش خطوط تلفن ثابت نیز اجرایی می شود گفت:با اجرای این طرح بستر مناسبی برای ارتقای وضعیت ارتباطی و مخابراتی شهرک فراهم می شود.

وی همچنین با اشاره به نقش شرکت خدماتی شهرک صنعتی خرمبید در امور راهبری شهرک صنعتی گفت:این شهرک صنعتی متعلق به همه صنعتگران است و نقش دولت ،نقشی نظارتی و حاکمیتی وحمایتی  است و خود صنعتگران از طریق شرکت خدماتی اداره کننده امور شهرک و حفظ ونگهداری تاسیسات هستند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس همچنین با اشاره اینکه  واگذاری در شهرک صنعتی خرمبید وناحیه صنعتی از طریق مزایده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت  انجام می شود گفت:موارد مرتبط با مزایده ابتدای هرماه در سامانه اعلام و صنعتگران ومتقاضیان می توانند با اخذ مجوزها در این مزایده شرکت کنند.

در این جلسه در خصوص تسریع در صدور اسناد مالکیت بخشی از شهرک صنعتی خرمبید بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد طی یک ماه آیند اسناد صادر شود.

همچنین در این جلسه در خصوص افزایش ظرفیت تامین آب شهرک صنعتی خرمبید ، بهینه سازی سیستم فاضلاب و تصفیه خانه ، بررسی اجرای استقرار اورژانس ، نوسازی روکش آسفالت ، پیگیری نصب دکل تلفن همراه  نیز بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز