خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان:

32 محتوای آموزش مهارتی در قزوین تهیه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۲۱۴

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: تهیه‌ی 32 محتوای آموزش مهارتی به شکل مجازی در قزوین از سوی مربیان فنی و حرفه‌ای استان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام سید محمود عرب با اعلام این خبر افزود: این محتواها امسال در قالب یک جشنواره و یک فراخوان با مشارکت مربیان رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای تولید شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: 15 محتوای آموزشی تولید شده در این خصوص مربوط به رشته‌های حوزه خدمات به ویژه خیاطی و تولید پوشاک و همچنین رشته‌های مختلف رایانه بوده است.

عرب تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا در سال‌های اخیر کلاس‌های فنی و حرفه‌ای به صورت غیرحضوری برگزار شد اما به دلیل نبود محتوای آموزشی در برخی رشته‌ها مشکلاتی وجود داشت و نیاز به ساخت محتواهای آموزشی مجازی احساس می‌شد.

وی اضافه کرد: امکان آموزش به متقاضیان و یادگیری مهارت از راه دور در برخی رشته‌ها با ساخت محتواهای آموزشی در برخی رشته‌ها فراهم می‌شود و ظرفیت جدید برای آموزش و توانمندسازی افراد ایجاد خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: در راستای انگیزه بخشی به مربیان تولید کننده این محتوا از هفت اثر برتر با اهدای لوح و جوایز تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز