خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه کردستان:

واژگونی اتوبوس در محور دهگلان ـ سنندج ۱۴ مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۸۹۰

رئیس پلیس راه استان کردستان از واژگونی اتوبوس در محور دهگلان ـ سنندج و مصدومیت ۱۴ نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگویی با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری تهران-سنندج در کیلومتر 10محور دهگلان اظهار داشت: این حادثه ساعت 6صبح امروز رخ داده است.

وی با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری 14 مسافر داشته که در مسیر دهگلان به سنندج با گاردیل کنار جاده برخورد و واژگون می‌شود، افزود: در این حادثه سر صحنه کسی فوت نکرده اما حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده به طوری‌که دست یکی از آنان قطع شده و دیگری در حال احیا است.

رئیس پلیس راه استان کردستان علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده عنوان کرد و گفت: مجروحان با آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان دهگلان و کوثر سنندج منتقل شدند.

وی بیان کرد: مسیر این حادثه در نزدیکی روستای سراب قروه کفی و یک‌نواخت است و جزو نقاط حادثه‌خیز نیز نبوده اما خستگی راننده کار دست مسافران داد.

گوهری با اشاره به اینکه در این فصل پاییز در پی بارش‌ها شاهد لغزندگی و این وضعیت به مراتب از جاده یخ‌بندان خطرناک‌تر است، تصریح کرد: رانندگان پس از استراحت کامل و اطمینان از سلامتی خود با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا خواب‌آلودگی باعث چنین حوادث تلخی نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز