خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان:

بیش از ۲۹ میلیون تن کالا در بنادر بوشهر تخلیه و بارگیری شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۸۸۵

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری بیش از ۲۹ میلیون و ۸۷۰ هزار تن کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد شکیبی نسب بیان کرد: در  شش ماه نخست سال جاری ۲۹ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۷۲۹ تن عملیات تخلیه و بارگیری نفتی و غیرنفتی در بنادر استان بوشهر انجام شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۰۶ هزار و ۲۹۰  تی‌ای یو عملیات کانتینری صورت گرفته است که به ترتیب در بخش تخلیه و بارگیری نفتی و غیرنفتی شاهد رشد ۱۸.۸ درصدی و در بخش کانتینری شاهد رشد ۲۲.۷ درصدی نسبت‌به مدت مشابه پارسال بوده‌ایم.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان در مورد روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر بوشهر نیز گفت: چهار هزار و ۹۳۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بندر بوشهر از سوی بخش خصوصی در ۱۰ سال گذشته صورت گرفته که حاصل سرمایه‌گذاری شرکت‌های مختلف در حوزه کانتینری، دریایی، پایانه صادراتی، نفتی، بندری و... است.
 
به گفته وی در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ شاهد بروز یک حادثه بندری بوده‌ایم در حالی که این عدد در سال گذشته چهار مورد بود، همچنین در بخش دریایی در سال جاری همانند سال گذشته شاهد دو حادثه دریایی بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز