خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

طرح نهضت آسفالت در۲۸۰ روستای گلستان اجرا می شود/استان در اجرای طرح هادی ۲۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۷۰۵

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: تا پایان سالجاری در ۲۸۰ روستاهای گلستان طرح نهضت آسفالت اجرا می شود و تلاش می کنیم که عدالت و آبادانی در روستاها انجام دهیم.

سید محمد حسینی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: بنیاد مسکن استان در سالجاری در حال ساخت بیش از ۳ هزار واحد مسکن روستایی است و قرار شد با همکاری کمیته امداد استان ۲ هزار واحدمسکونی دیگر برای مددجویان کمیته ساخته شود و دراین زمینه باید ۲ هزار پروانه ساختمانی برای احداث صادر شود.

وی ادامه داد: در چند وقت اخیر بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان تفاهم نامه دو جانبه ای امضا شد که برای محرومان باید واحد مسکونی ساخته شود و سهم گلستان برای ساخت این واحد های مسکونی ۷۰۰ واحد است.

وی تصریح کرد: قرار شد به هر یک از این واحد ها ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۵ درصد و باز پرداخت این تسهیلات ۲۰ساله خواهد بود.

حسینی بیان کرد: همچنین به این واحد ها ۱۰ تن سیمان رایگان، بیش از ۲۰۰ کیلو میله گرد و ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض داده می شود و بنیاد مسکن برای محرومیت زدایی در گلستان با تمام توان پای کار است.

وی افزود: ۸۰ درصد اراضی طرح نهضت ملی مسکن روستاهای استان تامین کردیم که تعهد ما سالانه در احداث مسکن ملی ۷ هزار واحد مسکونی است که در حال حاضر برای حدود ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی پروانه ساختمانی صادر کرده‌ایم.

وی گفت: در اجرای طرح هادی گلستان ۲۰ درصد بالاتر ار میانگین کشوری قرار دارد و استان درطرح هادی در روستاها حدود ۸۰ درصد انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: درگلستان ۹۳۳ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی وجود دارد و  ۴۷ درصد از جمعیت استان روستایی هستند و گلستان رتبه دوم کشوری را به لحاظ جمعیت روستایی در اختیار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز