خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

اقدامات پژوهشی مستمر در حوزه جمعیت ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۳۸۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برگزاری جلسات آموزشی مداوم به خصوص واجدین شرایط فرزند آوری و اقدامات پژوهشی همراه با برنامه ریزی مستمر ضرورت داشته و نیاز داریم این موارد در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکلی مرادی در جلسه هم اندیشی برگزاری همایش بزرگ‌ "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" برگزار شد، گفت: در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تبلیغ و فرهنگ‌سازی سیاست فرزندآوری از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: با برنامه ریزی مستمر و فرهنگ‌سازی مناسب می‌توان در جهت رفع دغدغه‌های خانواده‌ها در جهت فرزندآوری گام برداشت.

وی عنوان کرد: برگزاری کارگاه و همایش‌های استانی و شهرستانی ویژه معلمین جدیدالاستخدام با موضوع جمعیت و فرزند آوری و معرفی مادران موفق، اطلاع رسانی مستمر و گسترده، با موضوع جمعیت و فرزند آوری در سراسراستان باید در دستور کار باشد.

این مسئول ادامه داد: همچنین اطلاع رسانی مجازی در گروه‌ها و کانال‌های استان از طریق پوستر، کلیپ و موشن گرافیک، اجرای دوره ضمن خدمت هم باید پیگیری شود.

در این جلسه هم اندیشی، اعضای کارگروه حمایت از خانواه و جوانی جمعیت استان، به ارائه چالش‌ها و دغدغه‌های موجود در این حوزه پرداخته و راهکارهای اجرایی هم ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز