خبرگزاری کار ایران

تخفیف ۲۰درصدی عوارض نقدی ساختمانی و اصناف شهرداری شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۶۰۹

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: مؤدیانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و اصناف خود تا ۵ دی‌ماه سال جاری اقدام کنند، مشمول ۲۰ درصد تسهیلات تشویقی شهرداری شیراز خواهند بود.

به گزارش ایلنا، سعید مصفا از اعطای تخفیف ۲۰ درصدی عوارض نقدی ساختمانی و اصناف خبر داد.
وی با اعلام این خبر افزود: مؤدیانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و اصناف خود تا ۵ دی‌ماه سال جاری اقدام کنند، مشمول ۲۰ درصد تسهیلات تشویقی شهرداری شیراز خواهند بود.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز تصریح کرد: این تخفیف تنها شامل آن دسته از مؤدیانی است که بدهی خود را به صورت نقدی و یک جا پرداخت کنند.
مصفا بیان کرد: مهلت بهره‌مندی از کاهش ۲۰ درصدی محدود و غیر قابل تمدید است و این اقدام تنها در راستای اتخاذ سیاست‌های حمایتی و تشویقی برای رونق ساخت و سازهای شهر شیراز و ارائه تسهیلات لازم در این خصوص و وصول درآمدهای شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۱ صورت گرفته است.
او مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و بهای خدمات را عامل افزایش راندمان خدمات شهری دانست و خاطرنشان کرد: بدیهی است پرداخت به هنگام عوارض، علاوه بر ایجاد اقتصادی پویا و پایدار، مسیر دستیابی کلانشهر شیراز به شاخصه‌های توسعه‌یافتگی را هموار ساخته و روند گسترش زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی و خدمات شهری را سرعت می‌بخشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز