خبرگزاری کار ایران

به اداره کل اقتصاد و دارایی استان ارائه شد؛

50 فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۱۳۹

معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: از بین 50 فرصت برای ایجاد تاسیسات در حوزه گردشگری 41طرح با قابلیت اجرا به اطلس سرمایه‌گذاری استان و کشور معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا از البرز، سعید دوستانی اظهار داشت: با بررسی فرصت های سرمایه گذاری با عنوان طرح های مطالعاتی در حوزه گردشگری، 50 فرصت سرمایه‌گذاری در این حوزه به اداره کل اقتصاد و دارایی ارائه شد.

معاون سرمایه گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: در بین این فرصت‌ها 30 فرصت به عنوان فرصت‌هایی معرفی شدند که صدور مجوزهای بینام برای آن‌ها در دست بررسی است.

فرصت‌های مذکور در اراضی ملی واقع شده اند و هدف از این کار تسریع روند واگذاری به سرمایه گذار است. 

وی ادامه داد: 11 طرح سرمایه گذاری دیگر نیز معرفی شد که مربوط به بخش خصوصی و آماده بازاریابی برای جذب سرمایه گذار است. 

به گفته معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از بین این 50 فرصت‌ 41 طرح قابلیت سرمایه گذاری دارد و مشخصات این فرصت‌ها در سایت اطلس سرمایه گذاری استان البرز به زودی بارگذاری می‌شوند. 

 او همچنین از برگزاری جلسات مستمر با نهاد های استانی برای تسریع در روند صدور مجوز  فرصت‌های بینام خبر داد.

پیش از این، رضا جعفری مدیرکل اموراقتصادی و دارایی البرز از شناسایی 170 فرصت سرمایه گذاری جدید در حوزه های مختلف در استان، خبر داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز