خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

بیش از 109 میلیون لیتر مواد سوختی در روستاهای استان همدان توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۰۸۶

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: ۱۰۹ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل روغن، گازوییل، بنزین و نفت سفید از ابتدای سال جاری تاکنون در بین روستاییان و بهره‌برداران این استان توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، مسعود اکبری به توزیع مواد سوختی از سوی فروشندگی های شبکه تعاون روستایی بین روستاییان استان اشاره کرد و اظهار داشت: ارزش ریالی توزیع این میزان مواد سوختی در سالجاری حدود ۴۶ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما اظهار داشت: هیچ مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز روستاییان استان همدان که از گاز طبیعی بهره‌مند نیستند، وجود ندارد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: یکی از عمده ترین وظایف تعاون روستایی تامین مواد سوختی و خدمات رسانی به روستاییان از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی تحت نظارت این مجموعه است.

اکبری، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستاییان دانست و افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستاییان، یکی از راهکارهای مهم در ممانعت از مهاجرت روستاییان به شهرها محسوب می‌شود.

وی میزان عرضه محصولات کشاورزی در فروشگاه‌ها و غرفه های دائمی و موقت این استان را چهار هزار و ۶۱ تن برشمرد و تصریح کرد: ارزش کالاهای فروش رفته در فروشگاه‌ها و غرفه های استان در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۹۶ میلیارد ریال بوده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان یادآور شد: در این استان ۱۰ جایگاه بنزین و ۳۵۷ واحد فروشندگی های سوخت روستایی فعال است و بیشترین توزیع مواد سوختی در شهرستان کبودرآهنگ با میزان ۲۴ میلیون لیتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز