خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد؛

ضرورت ورود قرض الحسنه به نظام تأمین مالی زنجیره‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۸۸۵

استاندار قزوین با بیان اینکه قرض الحسنه باید در نظام تأمین مالی زنجیره‌ای هم ورود داشته باشد، اضافه کرد: ورود بانک‌ها به نظام تأمین مالی زنجیره‌ای می‌تواند منجر به شفافیت و نظام دادن به این طرح شود، ولی تا به امروز با استقبال همراه نشده و در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌تواند ورود موثری داشته باشد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در دیدار با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به دلیل برکت قرض الحسنه و توجه به عامه مردم با استقبال و پیشرفت قابل توجهی همراه است که بهتر است همین روند با اقدامات ابتکاری و خلاقانه دنبال شود.

استاندار قزوین افزود: به هر میزان که خدمت رسانی به مردم به ویژه طبقه متوسط جامعه از طریق روش‌های مختلف در این بانک انجام شود به همان میزان با شاخص‌های مثبت اقتصادی همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه رویکرد‌های موجود و اجتهادی فقه را باید وارد قرض الحسنه کرد، گفت: در تمامی شقوق عقود اسلامی به موضوع مشارکت تاکید و آن اجرا می‌شود، ولی در نظام بانکی آنگونه که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است و اگر بانک قرض الحسنه مهر ایران این موضوعات را در سیستم نوآوری خود لحاظ کند به طور قطع با موفقیت‌های بیشتری همراه می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌تواند در حوزه‌های درمانی هم ورود جدی‌تری داشته باشد، گفت: یکی از مهم‌ترین درخواست‌ها و نیاز‌های مردم در حوزه خدمات درمان تکمیلی است که هنوز حجم عمده‌ای از مردم از آن استفاده نمی‌کنند و بانک مهر ایران با ورود خود می‌تواند منجر به یک اقدام موثر و فوق العاده در این زمینه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز