خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اتباع استان خبرداد؛

کاهش محدودیت های بانکی برای اتباع افغانستانی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۸۵۵

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: محدودیت های بانکی ایجاد شده برای اتباع افغانستانی مقیم این استان طی ۴۵ روز گذشته برطرف شده است و اکنون فقط برخی محدودیت های خاص بانکی باقی مانده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی قاسمی در این خصوص افزود: حدود ۲ ماه قبل پیرو بخشنامه بانک مرکزی در راستای مقابله با پولشویی بیشتر خدمات غیرحضوری برای اتباع افغانستانی قطع شد که این موضوع مشکلاتی در زندگی و کسب و کار اتباع مقیم استان خراسان رضوی بوجود آورد.

وی با بیان اینکه حدود یک ماه و نیم قبل بعضی محدودیت های بانکی در حوزه خدمات غیر حضوری و انسداد کارتهای بانکی رفع شد، بیان کرد: عمده خدمات غیرحضوری و فعالیت های بانکی از حدود ۱۰ روز پیش برطرف شد ولی هنوز محدودیت هایی برای تجار وجود دارد که از بانک مرکزی و وزارت کشور پیگیر رفع آنها هستیم.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی اظهار داشت: پیگیری برای راه اندازی یک شعبه تخصصی ارزی در یکی از بانکهای مشهد برای اتباع افغانستانی آغاز شده  و قول هایی نیز داده شده است.

قاسمی ادامه داد: امید داریم بانکها بویژه بانک ملی به قول و وعده خود در این خصوص وفا کرده و هر چه زودتر این شعبه ارزی و تخصصی بانک راه اندازی شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف از راه اندازی این شعبه بانکی ارائه خدمات مالی در حوزه فعالیت سرمایه گذاران و تجار افغانستانی است تا دولت بتواند خدمات راحت تر به این قشر ارائه دهد و آنها نیز در این شعبه تخصصی امور بانکی و ارزی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز