خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی کشور:

رویکرد سازمان بازرسی کل کشور در دوره تحول و تعالی پیشگیری و مسدودسازی گلوگاه‌های فساد است/ مبارزه با ترک فعل‌ها همواره در دستور کار است/ نظارت مستمر سازمان بازرسی بر اجرای قوانین

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۸۱۶

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: رویکرد سازمان بازرسی کل کشور در دوره تحول و تعالی پیشگیری و مسدودسازی گلوگاه‌های فساد است و بازرسی کل استان گلستان نیز باید در کنار سایر مسئولان استان در رفع مشکلات قرار داشته باشد.

به گزارش ایلنای گلستان، ذبیح الله خداییان در مراسم معارفه بازرس کل گلستان با یادآوری دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، عمق استراتژیک و نفوذ جمهوری اسلامی کل کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: یک زمانی نگرانی آمریکا تسخیر لانه جاسوسی‌اش بود اما امروزه نگران است که جمهوری اسلامی در حوزه نفوذش وارد شده است و عمق استراتژیک ایران و جبهه مقاومت که با تلاش و کوشش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ایجاد شد، به سادگی از بین نمی‌رود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب شد که نظریه پردازان در نظریه‌های خود تجدیدنظر کنند، تصریح کرد: با بروز و ظهور انقلاب اسلامی عدالت در توزیع امکانات به وجود آمد و دستاوردهای مثال زدنی و مهمی در حوزه‌های علمی، پزشکی، دفاعی و ... شکل گرفت.

 خدائیان با اشاره به عدم محکومیت‌ حادثه تروریستی شیراز از سوی کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، تصریح کرد: باید موضوع تهاجم و شبیخون فرهنگی از سوی همه جدی گرفته شود. 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور جایگاه عالی نظارتی این سازمان را در حوزه نظارت بر اجرای قانون و حسن جریان امور مورد اشاره قرار داد و گفت: همه دستگاه‌های کشور زیر چتر نظارت سازمان بازرسی کل کشور هستند.

وی ادامه داد: رویکرد سازمان بازرسی کل کشور در دوره تحول و تعالی و بر اساس تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، پیشگیری و مسدودسازی گلوگاه‌های فساد است.

خدائیان با بیان اینکه سازمان بازرسی در کنار مدیران توانمند است، بیان کرد: در حوزه شناسایی گلوگاه‌های فساد اقدامات مهمی در سازمان بازرسی انجام شده تا ریشه این گلوگاه‌ها خشکانده شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان گلستان تصریح کرد: باید با همدلی مسئولان استان که به خوبی وجود دارد، این ظرفیت‌ها بالفعل شود.

 خدائیان با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی بر نحوه اجرای تکالیف دستگاه‌ها که در قوانین مورد تاکید قرار گرفته است، نظارت دارد، یادآور شد: این قوانین احصا شده است و سازمان بازرسی بر نحوه نظارت همه قوانین از جمله قانون هوای پاک، جوانی جمعیت، ارتقای سلامت اداری و .... نظارت مستمر دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه مبارزه با ترک فعل‌ها در دستور کار است و باید همواره به آن توجه شود، برخورد قاطع دستگاه قضا با تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی را مورد اشاره قرار داد.

بنایراین گزارش، در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله محمد تقی مشهدی بازرس کل گلستان تقدیر و عبداله اقاعلیخانی به عنوان بازرس کل جدید این استان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز