خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

خدمت رسانی ۱۴۸۰ گروه جهادی فعال در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۷۷۲

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۴۸۰ گروه جهادی فعال در چهارمحال و بختیاری در حال ارائه خدمت در مناطق محروم و صعب‌العبور هستند.

هوشنگ فولادی درگفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت:  در ۶ ماهه اول سال‌جاری ۳۴۴ گروه جهادی جامعه پزشکی بالغ بر ۳۳ هزار خدمت در مناطق محروم استان انجام داده‌اند.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۱۸۰ نفر در مباحث اقتصادمقاومتی در استان توسط بسیج سازندگی آموزش دیده‌اند، که ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ به ۱۱۰۲ نفر برای ایجاد اشتغال پایدار پرداخت شده که این تسهیلات هیچ انحرافی نداشته و منجر به ایجاد اشتغال شده است.

فولادی با بیان اینکه ۱۴۴ گروه جهادی در سیل اخیر برای ارائه خدمت به سیل‌زدگان وارد عمل شدندخاطرنشان کرد:در حال حاضر ۸۵ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده کوهرنگ توسط بسیج سازندگی در حال ساخت است که این واحدها به زودی به‌بهره‌برداری خواهند رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص قیر رایگان به جاده‌های روستایی و مسیر دسترسی گلزارهای شهدا، بیان کرد: ۱۱۳۵ تن قیر رایگان در حال توزیع است و ۷۰۰ تن دیگر نیز به دستور استاندار به استان اختصاص پیدا کرد، هر جاده روستایی که به بسیج سازندگی برای آسفالت واگذار شود، آماده گی اجرای عملیات عمرانی آن را داریم.

به گزارش ایلنا در حال حاضر گروه‌های جهادی در ۲۱ منطقه حاشیه شهرهای چهارمحال و بختیاری در حال فعالیت هستند، همچنین اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در ۱۸ روستا توسط خیرین در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز