خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج سازندگی کشور در ارومیه خبر داد ؛

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در یکهزار نقطه از کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۷۸۸

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در ۲۸ آبان ماه سال‌جاری در یکهزار نقطه از کشور برگزار می‌شود، گفت: در این رزمایش ۱۲ نوع خدمت در کل کشور ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد زهرایی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران در ارومیه،بابیان اینکه ۴۲ هزار نیروی جهادی در کشور فعال است، ادامه داد: این گروه‌های جهادی با حضور نیروهای مردمی و داوطلب بسیجی بر حسب ضرورت برای کمک به مردم و نظام ماموریت‌های جهادی و انقلابی خود را در کنار دولت انجام می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در ۲۸ آبان ماه افزود: این رزمایش با ۱۲ نوع خدمت در کل کشور و  در یک‌هزار نقطه با عنوان یک‌هزار قرارگاه آغاز می شود.

زهرایی بیان کرد: خدمات ارائه شده در قالب بسیج اصناف، طرح همگام با کشاورز، نهضت کمک مومنانه، مسکن محرومان، اقتصاد مقاومتی و سایر موارد مهم شناسایی شده است.

زهرایی به برگزاری میز خدمت مسئولان در رزمایش جهادگران فاطمی اشاره کرد و گفت:بسیج کارمندان بر حسب نیاز‌مندی‌های محله،شهر و استان اقدام به برگزاری میز خدمت مسئولان کرده و مسئولان را موظف به پاسخگویی مشکلات شهروندان می کند.

رئیس بسیج سازندگی کشور خاطر نشان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی به مدت دو هفته در کشور برگزار می شود که در این مدت گروه های جهادی به مناطق کم برخوردار کشور اعزام می شوند و به ارائه خدمات از قبیل ویزیت رایگان تعمیر لوازم خانگی و خدمات آرایشگری می پردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز